mantik_0 doğum yapmışları bilmem ama tıp fakültesini Azerbeycan da cumhurbaşkanı burlusu olaeak okumuş Ankara da uzmanlık bitirmiş ikisini de üstün başarıyla bitirmiş ayriyeten bir çok eğitime katılmış hala da katılıyor canım ve bundan önce eğitim araştırmadaymış yani kalabalık bir hastanede ben eğitimine bilgisine güveniyorum bugüne kadar benim soru sormama bile gerek bırakmadı veya daha önce de çok doktora gittim ama kendisi garantici biri hiçbir şeyi eksik bırakmaz atlamaz daha önce troid sorunum olduğunu bilmiyordum mesela hiçbir doktor bakmamıştı hamileliklerimde bile o söyleyince şaşırmıştım tabiki herkesin kendi tercihi ben çok araştırdım gitmeden önce ve memnunum😊