Filizseb ben yıllarca o kadar gebe insan tanıdım, gördüm hiç kimseden gebelik şekeri, diyet, insülin tarzı bişey duymadım. Taaaki kendi başıma gelene kadar. Şeker yüklemesinden sonra gebelik şekeri var dendi. Diyetisyene gidiyorum ne kadar uyarsam uyayım mutlaka bir ölçümde yüksek çıkıyor. Açlık hep normla ama tokluk 1. Saat yüksek 2. Saat düşüyor... insülin yaptırmak hiç istemiyorum çünkü gebelik sonrasıda devam edenler oluyormuş. Şu şeker yüklemesi yaptırdığım günden beri kafam o kadar dolu ki... 😞