Milos Kızlar ben Bi düşük yaptım sonra 8 ay ugrastiksonunda Rabbım nasip etti geçen ay umreden okunmuş su gönderdiler bu fiil onu içtim hacamat iyi geliyor yaptır dediler onu da yaptırdım eşimin sper sayısı biraz azdı o da ilaç kullanmaya başladı Bi de yaz çıksın bari sonra deneriz deyip kafamdan attım resmen annemle el birliğiyle yaptık bu çocuğu 🤣🤣 inşallah Rabbım kucağıma almayı da nasip eder size de faydası olur inşallah ben hepsinin etkisi olduğunu dusunuyorum
eglhnztrk Milos ahah bende soğan suyu içtim bu ay yumurtlama takip ettim ve bir kürtajım olduğu için ümmü sübyan takıyorum. Kendime her bir koldan saldırıyoruz diyodum postunu okuyunca cok güldüm. Hayırlı olsun bu arada☺️
Esrayusuf Milos inş rabbim size bağışlar hayırlısı ile kucağınıza alın bir düşük yapan ve bebek isteyen biri olarak seni çok iyi anlıyorum benimde kürtaj olalı 6 ay oldu 3 Aydır korunmayı bıraktık inş benimde isteyen herkesinde olsun 🙏🏻
eglhnztrk Milos amin canım hamile duası kabul olurmuş. İnşallah hepimizin sağlıklı hayırlı bebekleri olur☺️