Kaya1902 Kızlar dün nişanım geldi diye yazmıştım sabah 9 da geldi ama hiç sancım olmadı ama kontrol edilmek için akşam 22.00 da acile gittik Perşembe kendi doktorum kontrol ettiğinde 2 cm açılma var demişti dün de 2 cm olduğunu öğrendim acildeki doktor yatırmak istedi yatmadım çünkü hiç sancı hissetmiyorum yatınca ebelerin gidip gelip açıklığa bakacağını ve suni sancıya maruz kalma ihtimalini düşününce hiç akıl karı gelmedi.bu sabahta hiç sancım yok tedirginim biraz 39+6 yız sancılarımı beklemeli miyim
Minnosaile Kaya1902 gidişat da sorun yoksa kendi sancının gelmesini bekle derim canım. Kafama takıldı rahat etmek istiyorum dersen doktorunla da görüş 🙂
Kaya1902 Minnosaile doktorum pazar gününe kadar doğar dedi içim o yönden 😌 acildeki doktorun yatış verme sebebi sadece 2 cm açılma başka risk durumu yok yani ama insan endişeleniyo işte
Minnosaile Kaya1902 bol bol yürü , squat yap canım. 🙂 Allah yardımcın olsun 🙏🏻 Zamanında darısı başımıza 🙏🏻
egemn_mom3 Eğer sancını beklemeyi düşünüyorsan her gün nst takibi yaptır bence hem bebeğin durumunu öğrenmiş olursun için rahat eder
Kaya1902 egemn_mom3 giderim gitmesine de afedersiniz ebe-hamile ilişkisinden çok Baytar-inek ilişkine dönüyo açıklık bakarken ki durum.dizlerimin bağı çözülüyor çok korkuyorum
egemn_mom3 Kaya1902 açıklığına baktırma zaten maksat bebiş iyimi onu öğrenmek. Sonrasında da çömelme hareketi yada Doğumu kolaylaştıracak hareketler yapacaksın bol bol yürüceksin
egemn_mom3 Kaya1902 riskli de biraz bebek başı yerleşmiş mi peki eğer yerleşmediyse allah korusun suyun gelir kordon sıkışma olabilir dikkat etmen lazım yani bebek başı yerleşmişse oynamıyorsa sıkıntı olmaz
Nebahathumeyra Madem başka bir sıkıntıymış bekleyin sancınızı bence suni sancıyı verirler yoksa oda berbat bişey. Nişan geldikten 2 hafta sonra doğuran da var bir gün sonra da su gelmediği sancı olmadığı sürece sıkıntı Yok. Hatta benim anlam sancılarını da evde çekiyor oraya gidince daha çok geriliyorum diye 3 çocuğu var 3 n de de evde çekiyor gidiyor 15 dakka sonra doğurmuş oluyor maşallah 😊 ben bu kadar yapmadım ama sizde daha bekleyin bence
Kaya1902 Nebahathumeyra evet ya oraya gidince allah ne verdiyse denicekler daha da strese giriyorum çatala geç dediklerinde evimde daha huzurlu olucam en azından su içebilicem duşa girebilicem eşimde yanımda daha ne olsun
Kaya1902 egemn_mom3 rahim ağzın yumuşamış dediler o kadar başka bilgim Yok bebeğim de çok hareketli hala o yüzden çok korkmuyorum Allah’a emanet 🙏