Edayslm Kızlar sekiz haftalık hamileyim sat a göre ultrasonda haftam üç geri cıkıyor kime sorsam herkes kız dedi kız cocukları daha gec gelişir diye erkek cocukları olanlarda bir hafta önden gittigini cabuk geliştigini söyledi varmı böyle bişey yada geriden gelip erkek olanda varmı
Birkalpdaha Edayslm canım ben daha cinsiyeti ögrenmedim gösterirse bugün ögrenebilirim, ama benim 7.haftada geriden geliyordu 10.haftamda ileriden gitmeye basladı bence haftanın cinsiyetle alakası yoktur ama bilemiyorum yine de 😘
Nazenindefne Edayslm halk arasında böyle bir inanış var ama hiçbir temeli yok arkadaşımın bir hafta gerindendi karnı da yaygındı erkek benim hep önden gitti karnımda top gibi kız bebeğim ama hala herkes ona kız bana erkek diyor 🤦🏻♀️ Hayırlı evlat olsun 🙏
Busimss Edayslm bence alakası bile yok canım cinsiyeti bu tarz şeyler belirlemez doktorum bile gülüyor böyle şeylere sende inanma lütfen.
Edayslm Birkalpdaha benimse suan 3 gün geri bir sonraki muayenem bir ay sonra ozamana öne gecermi bilmiyorum. Cinsiyeti haber verirmisin merak ettim🙈
Birkalpdaha Edayslm benim ileri geçti kuzumm merak etme bu zamanlarda farklılıklar olabılıyormus 🥰 tabi haber veririm ama ben bugün söylese bile 2hafta sonra cinsiyet partisi yaparak ögrenecegim yani 2hafta sonra öğrenmiş olucam insallah 😇❤️
Edayslm Nazenindefne hayırlı evlat olsun tabiki öncelik o ama herkes gelisimi gec kız deyince ister istemez kız olcak diye düşünür oldum.
Serraa05 Edayslm alakası yok.benn kıza hamileyım satla uyumlu hatta 2 3 gün onde kardesim erkeğe hamile 2 hafta geride. Döllenme ile alakalı bişe geç döllenme olmıs olabılır
Edayslm Serraa05 gercekten mi iki hatta geride ve erkek valla içimi rahatlattınız öyle bisey olsa zaten herkes cinsiyet öğrenmek için beklemez demi
Emreilknur5561 Edayslm bizde 24+5 haftadayız doktora göre 23+2 çıkıyor sorduğum da da 3,4 günün bi önemi yok demişti