Annecan doktorunuza güvenmeyip sorgulamaya gerek duyuyorsanız bence doktorunuzu değiştirin. Gebelik sadece bizler için değil, doktorlarımız için de çok önemli. Gereksiz bir şey kullanmanıza sebep olmazlar zaten. Ben de iki gündür sistit yaşıyordum, doktorum tek kullanımlık bir şase verdi ve sorgulamadım bile. Çünkü çok araştırdım kendisini ayrıca güvenim sonsuz.