GulsunA Günaydin arkadaslar🌸 Bende bugün 03.45te bebegime kavustum cok sükür🤲🏻🤱🏻 Normal epidural dogum yaptim ve hersey cok güzel gecti rabbime cok sukur, darisi hepinize kizlar, Allahim yar ve yardimciniz olsun♥️ Kisa oldu ama cok yorgunum. Kizimda yanimda uyuyo mışıl mışıl 😍😍 Dualarim sizinle🤲🏻💞
Busimss GulsunA sağlıkla büyüt insallah kuzum ☺️ Daha sonra detayları anlatmanı isterim müsait olursan bende normal istiyorum ama biraz korku var daha en başlardayım gerçi ama insan düşünüyor yine de 😍
Modies GulsunA süpersiniz tebrikler ♥️ Bebeğim karnımda eşim yanımda uyuyor ben de doğum hikayelerini okuyorum ☺️ Darısı başımıza inşallah
Dilek-15 GulsunA ömürlü olsun analı babalı büyüsün inşaAllah kesi var mı varsa kaç dikiş var ve uyuşukluk geçince ağrı acı oluyor mu
Cnrmom GulsunA Hayırlı olsun 💐. Allahım bende 39. Haftadayım hala gelen giden yok heyecan stres var ağrılar var kasıklarda ama bebiş doğmuyo 🤣 rabbim doğumu yaklaşan ve daha yolun başında olan annelerimizi bi avazda kurtarsın inşallah 🤲🏼🙏🏼
Btl42 Cnrmom cnm bende aynı haftadayım bebiş hareketlerinde azalma var mı seninkin de benim oluyoda korkuyorum 🙈
GulsunA Tesekkurler kizlar darisi sizlere🤲🏻 Dikis 2 tane , uyusukluktan sonra agri yok, zaten hemen gecmiyo uyusukluk ☺️☺️ Sadece sancilarda guzelce nefes alip verin cok ise yariyo 👍🏻 Sag saglim hepinizde kurtulursunuz insAllah💞💞💞
GulsunA pptya01 Gün boyu sancim vardi canim ama cok hafifti aksam daha aci olmaya basladi, 5-6 saat falan sürdü dogum. Daha az sürebilirdi cünkü bebek yukaridaydi onun inmesini bekledik bayagi bi
yagmurtpl GulsunA Allahım analı babalı büyütsün inşallah darısı bizlere olsun 🙏❤️ ara ara korkudan aklım sezeryana kayıyor ama boyle güzel doğum hikayeleri okuyunca Bi güc geliyor inşallah sağlıkla kavuşuruz biz de yavrularımıza 🙏🙏🙏