Neermiin Mən yeni öyrəndim hamilə olduğumu. 4cü həftədir. İnşallah sağ salamat götürərsiniz körpələronizi qucağınıza
elnare Qizlar bir sualim var.internetde oxudum ama aglimda qaldi yene..Menim 2 3 Gundur tempuraturum 37 dereceye cixir duwir.bir defesinde 37.2 Idi.Hekime zeng eledim dedi smes vurdur..nese mene qeribe geldi 37 Qizmaya iyne.Vurdurmadim sirke falan eledim normallawdi.gunortalar 37 Olur..Sualim ise hamilelikde temperatur nece derece normal sayilir? Qohumda falan var soruwdum hami deyir normaldi 37.Hekim niye ele dedi Bilmedim...Bu arada 1Ci gun gedecem hekime