ben sırf bu yüzden ne ikili ne üçlü ne dörtlü test yaptırmadım sadece detaylı ultrasona girdim o da organlarında bi sorun varsa anne karnında müdahale edilebilsin diye. Down sendromlu olduğunu öğrensem hamilelik boyunca moralim bozuk olacaktı bu yüzden ne geliyorsa allahtan dedim ve yaptırmadım şimdilik bi sorunumuz yok ki yememe içmeme de fazla dikkat etmiyorum abur cubur yiyorum kola içiyorum sigara günde 2-3 tane içiyorum ne kadar evhamlı olursanız o kadar sıkıntı olur o yüzden sizde aynısını yapın.