[silindi] fetal dna yapyırın bence hem rısksız hemde %99,9 dogru sonuc verıyor maalesef arkadasımın bebegıde hasta cıktı anne karnında ölebılır yada dogdukdan sonra hemen ölur dedıler sınlandırdı allah korusun sende boke bısey olcuk dıye bırsey yok ama temkınlı olmak lazım sonrası daha buyuk bırbtravma umarım guzel haberınınalırız burdan