Tgb06 16. Haftadayım ve gebelik kolestazı tanısı konuldu aranızda bunu yaşayıp hamileliği sağlıklı ilerleyen ya da doğum yapan oldu mu :(
Mellekk Tgb06 valla canım banada senin gibiyken konulmuştu ama Benim çok ilerlememişti karaciğer enzimlerim yükselmişti Baya. Daha sonra doktor ilaçlarımı kesti hiç ilaç kullanmadım suan düzeldi 28.haftamdayım ve enginar ye. İnşallah atlatırsın
Betuls Tgb06 bende maalesef ki kolastazi yaşayanlardanım ama çok şükür şimdi Doğum yaptım 26. Haftada başladı ve 34. Haftada Doğum yaptım. Allah şifa versin sizede inşallah
Calimeros Tgb06 https://i.hizliresim.com/26MNPL.jpg gebelik kolestazı böyle birşeymi bir haftayı aşkındır kollarımda karnımda böyle kaşıntılı deri döküntüleri var pazartesi gidicem doktora bakalım ne dicek
elams1 Tgb06 gebelik kolestazı olduğu nasıl anlaşıldı bende de çok kaşıntı var ve enzimlerin çok yüksek 😔
Tgb06 Mellekk doktor benim de ilaçlarımı kesti ama haala kaşıntım devam ediyor üç gün oldu sizin kaşıntınız hemen geçmiş miydi
Semadefne Betuls benimde 24 haftamda cikti dun ogrendim hatta kolestazi oldugumu cok kotu seyler okudum siz baya erken yapmissiniz dogumu kac kilo dogdu kuvezde kaldi mi bebeginiz 36-37 ye kadar bekliyorlarmis sizde neden erken aldilar