Seda05 Kızlar merhaba ilk önce günaydın şimdi buraya yazıcaklarım size saçma garip gelebilir ama benim önemsediğim bir konu. Daha ilk gebeliğim bebeğim hareket ettikçe korkuyorum. Hatta okadar çok kafama taktım ki gece uyuyamadım bile. Senin canından bi parça ama. Benim gibi olan varmı? Nasıl alışabilirim nasıl atlatabilirim ?😔
Modies Seda05 el işi yapıo oyalanıp onu severek. İlk zamanlar ben de biraz tuhaf hissetmiştim ama sonra çok güzel bir duygu ☺️🥰
Askkokuluyavrum Seda05 kaç haftalıksın canim benim öncelikle bende aynı şeyi yaşıyorum ama bazen mutluluk bazen endişe yasıyorum bende panik atak tedavisi gördüm çok zor Allah yardımcın olsun
derinmilatuncay Merak etme.hareketsiz olduğu zamanlarda ki muhakkak olacak o zaman da neden hareket etmiyo tekmelemiyo dersin.şimdi yaptığı hareketleri güzel yavrum canım yavrum diye sev alışırsın
Mervenur48 Bende panik atak vardi 2 sene tedavi gordum asla icimde bi canlinin yasayabilcehini dusunemezdim.ilk 20kusur haftalikken hissettim annemi aradim agladim bana gulduler hep.ama simdi 36 haftadayim hareket etmezse karnima tiktik vuruyorum hareket etmesini bekliyorum.ben bunu yapiyorsam sende alisirsin inan.
Seda05 Mervenur48 bende panik atak tedavisi geçirdim 2 buçuk sene bende öyle düşündüm hamile kaldığımda akşam oturum eşime söyledim hüngür hüngür ağladım. Nasıl alışırım diye. Uyuyamadım bile. Umarım inşallah benimde geçer
Seda05 Mervenur48 güzel bi duygu ama ben o panik atak tedavisini çok ağır geçirdiğim için içimde korku kaldı ufak başım dönse panikliyorum. Ve buda içimde bi korku yarattı
Seda05 Askkokuluyavrum 20 haftalığım. Hani okadar çok hareket etmiyo ama ben tedirgin oluyorum alışamıyorum
Askkokuluyavrum Seda05 insAllah tedirginliğin geçer icinde bir insan büyüyor bu doğa da sadece dişilere mahsus 🙏🙏 kendine çok çok dikkat et bebeğine de sağlıklı ömürler dilerim