Hazalk92 Merhaba canlar 4.5 gündü hiç kusmam yoktu , bugün tam 14 haftalık oldum kusmam aşırı derecede olmaya başladı böyle olan var mi 😩😩 ne zaman biter artık 😔😔
Mervesrht Hazalk92 ne yazikki bunun suresi belli degil. Gozunu korkutmak gibi olmasin ama 17. Haftamdayim ve hala bulanti kusmam var . Gunluk islerimi yasam akisimi coo etkiledigi icin ilaca karsi olmama ragmen zofer kullaniyorum gunde yarim doz. Hem bulantimi hem kusmami önluyor. Elbette her ilac gibi onunda zarari var. Ama kullanamdigim zamanda ben mahvoluyorum. Tavsiye ederim gercekten iyi geliyor. Bitme sureside kisiden kisiye degisiyor . Kimsenin su zaman gecer demesine inanma. Guya 3 aylikken bicakla kesilir gibi bi anda gidiyordu🙄 hala devam ediyor 🤦🏻♀️
Aysealty Hazalk92 benimde 11.haftamda baslamıstı kusma bulantım hep vardı ama kusmuyordum.2-3 hafta kusma sürdü 14.haftamda bir sabah kalktm ne bulantı ne kusma hepsi gitti anlamadm darısı başınıza inş kızlar☺
Banu Hazalk92 benimde öyle oldu hatta artık ağlıyordum ve hiç geçmeyecek dedim k sürede 8 kilı verdim şimd 16dayım ve gerçekten Kusma kalmadı sadece bulantım var ve şükürler olsun diyorum
Hazalk92 Mervesrht bana da bulantı hapı verdi bana ismini unuttum ama ise yaramıyor asla bi kaç kez kullandım baktim faydası yok biraktim ,
burcuburcu Meptamid ve dramamine hiç işe yaramıyo bende zofer kullandım onun faydası oldu bitek bende 13. Haftamdayım çok şükür tam geçmesede hafifledi baya
Banu cevriyetoy aynen bulantıya devam oluyor Hiç bir ilaç bende işe yaramadı ama bu halime şükürler olsun
Cigdembakar Benimde 6. Haftada başladı 16. Haftaya kadar su bile içsem çıkarıyodm tqm 16da kesildi ne haplar şuruplar içtim ama nafile umarm seninde uzun sürmez