AsilveAnnesi Evde can bebe prima molfiks olmak üzere uc adet yeni dogan bebek bezi var hep kararsızligim yüzünden primayi hic onermiyorlar onu kesinlikle eledim simdide migrosun minies bebek bezi cok iyi dedi arkadasim yine onu mu kullansam acaba dedim 😁 sizlerin var mi bi fikri tecrubeli anneler hangi marka ve üründen memnunsunuz tavsiye edersiniz?
gdaslik AsilveAnnesi burda herkes hamile çoğunluk ilk çocuğu olduğu için tabi kullanıp tecrübe edenler yoktur happy kids te sorsana bunu daha çok yardımcı olurlar. Şimdi çocuk doğmadan memnunuz diyemez kimse
hazel647 AsilveAnnesi ben molfix pure soft aldım. Primayı içeriğinden dolayı eledim. Tabi henüz kullanamadm bu konuda bir şey diyemem ama mühendisinoğlunun incelemelerine bakablrsn
Happy12 Bende prima aldım ilk basta ama öyle gitcegini sanmıyorum cok pahalı bide minies güzel gercekten
Happy12 AsilveAnnesi kullanıcam canım çünkü büyük boy aldım indirimde diye sonra artık başka bezleri denicem .. fiyatı uçmuş yani kullanılcak gibi değil prima
Mislimelek Dün yeğenim gelmişti bize bebeğini bezlerken sordum sleppy den çok memnun olduğunu söyledi belki size de fikir olur