Zehra333 canım üzülme. Şimdi hamile kalman senin için hayırlısı değilmiş Allah senin için en doğru zamanı biliyor, illede çok istedin diye Allah duanı ya kabul etseydi? Hayırlısı olmadığı halinde nolucaktı ya düşük yada Allah korusun sakat makat.
O yüzden dua ettiğinde hep hayırlısı die dua et.
Hz mevlananın bi sözü var çokta severim
Allah kuluna 3 şekilde Cevap verir..
Evet der istediğini verir
Hayır der , daha iysini verir
Bekle der! En iyisini verir .