Bebegimmmm Kizlar yarın hastaneye gidecem 7+1 olacagiz inşallah kalp atışıni bebeği gorebilirmiyiz ilk bebeğim kurtajlaa alindi çok korkyrm o yüzden yine kalbini duyamicam diye😕😕
aysenturna Bebegimmmm ayni seyleri bende yasadim bu kontrolumde korkudan ultrasona bile bakamadim olumsuz birşey gorucem diye 6+1 de kalp atislarini duyduk allahin izni ile sizde duyarsınız insallah. O psikoloji ne kadar zor cok iyi bilirim. Allah bebislerimizi korusun 💙🤰
Hhtce Bebegimmmm Allah yardımcın olsun canım biz 7 haftada bebeğimizide kalp atışlarını da görmüştük görürsün inşallah güzel düşün
NecatiMerveCingz Bebegimmmm cnm ben öZel hastaneye gidiyorum daha önce düşük olduğu için bir defa profesöre çıktık metini duydukta ama iki hekimde 9. Haftaya kadar kalp atışı dinleme taraftarı değil bebeği yoruyor diye zaten ekranda görüyorsun kalp atışını 7. Hafta da görünüyor genelde kusmetse sende görürsün inş bebeğini
Zagrozunannesi Bebegimmmm NecatiMerveCingz bende dınlemedım 16.haftaya kadar dedıgın gıbı ultrasonda görünüyor atıp atmadığı zaten 😊ama ısteyen dınleyebılır tanı ona bı şey dıyemem💙❤
Balcanli Bebegimmmm ben de 7 artılarda duymuştum ama kimisi 8 9 haftayı buluyo bu kişiden kişiye yahut belkide cihazdan cihaza değişiyodur ama duyamazsan bile endişelenme sonrasında 1 2 hafta daha bekle inşallah sağlıkla kucağına alırsın 🖤
Azra Insallah sag salam bebegini kucagina alirsin canim , bende 2 ay once dusuk yasadim , sen nekadar vakit sonra hamile kaldin ?
Hamra Bebegimmmm bende 6+4 haftalıktı gittim görünmedi cok korktum doktor bana bi hafta sonra gel dddi bi hafta geçti hem bebeğimi gördüm hemde kalp atışlarını 😊💕 şimdi ise 9+1 haftalığız ❤
Bebegimmmm Siz böle şeyler söyledikce inanın çok mutlu oluyorum kızlar inşallah sabah mutlu haberlerle gelebilirim
Saadetakgl Bebegimmmm Bebegimmmm Bebeği görebilirdiniz diye düşünüyorum, kalp atışları da duyulur. Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏