Busra280607 39+2 doktor randevumuz vardı muayneye geldıgımızde bebegımın suyunun cok azaldıgını bugun dogum yapıcagımı soyledı doktorum eve gıdıp esyalarımı alıp gelıp hastaneye yatısımı yapıldı saat 1 gibi suni sancı verilmeye basladı acıklıgım 4 cmdi 😊 ilk baslarda cok rahattım korkulcak hıc bısey yoktu saat 18.45 bebeğimi kucagıma aldım son 2 saat cok sancım oldu yatarak karsıladım bol bol nefes vermeye calıstım epidural istediğimde açılmam 9 cm olmustu yapmadı doktorum doğumhanede 3 ıkınmada dogurdum böyle bir rahatlık bebeğiniz içinden kayıp gidiyor ve o an artık gözünüz hiç birşey görmüyor😊 rabbim hepinizi bir avazda kurtarsın bebeğim çok iyi 3440 grm ve 48 cm doğdu 😊 önerilerim kızlar depend kesınlıkle alın bana hasta bezı baglamalarına ragmen suan 2 dependım göğüs ucu benim gibi olmayanlara avent silikon göğüs ucu mutlaka alın kurtarıcı bebek cok güzel tutup emiyor birde ben çok üşüdüm mutlaka sıcak su torbası alın şuan hastane korıdorunda yürürken size bunları yazıyorum 😊 sağlık açısından engeliniz yoksa normal doğurun sonrası çok kolay Allah evlatlarımızı bize bağışlasın Annelik çok kutsal 😘❤️
Suratemel Busra280607 bukadar kolay dogumu ilk defa okudum maşallahh allah analı babalı büyütsün daha sonra hastanede tecrübe ettiginiz şeyleri yazarsanız çok makbule geçer
Modies Busra280607 ☺️🥰 tebrik ederim ♥️ Darısı başımıza. Bugün 3 tane doğum hikayesi okudum ne mutlu yahu ☺️☺️
Cnrmom Busra280607 Rabbim analı babalı büyütsün 🤲🏼💐. Bende 39+0 ım bugün akşam kontrolümüz var allahım inşallah banada derki gel doğuma alıyoruz ☺️ Yoksa oğluşun doğacağı yok ☺️ Çok ağrım var ama gelmek bilmiyor 🤗
pptya01 Maaşallah allah bağışlasın darısı başımıza bugün 39 oluyorum öğlen randevum var acaba sizin gibi olur muuu 🙏🙏