Ozkrs Kızlar merhaba, şöyle bir sorum olacak. 33+6 haftalık olduk. Tam bir hafta önce kontrolümde rahim ağzı uzunluğumun sınıtda olduğunu ve kendimi yormamamı mümkün oldukça uzanarak dinlenmemi istedi doktorum. Zaten yalancı doğum sancılarımı 30haftadan beri yaşıyorum. Bi kaç gündür bebek hareket edince vajinama baskı yapıyo gibi hissediyorum sanki ordan ayağını kafasını çıkaracakmış gibi bi baskı oluyo. Hatta o hareket esnasında vajinamda sıcaklık oluyo çok garip bi duygu. Enfeksiyon diyecek olanlara şimdiden söyleyeyim enfeksiyonum yok. Bu haftalarda bunu yaşayan var mı normal mi. Erken doğurmak istemiyorum 😔
Ozkrs Fatmaykt ya doğum oldu mu peki senin? bebeğin kafası mı peki o sıcaklığın sebebi, gün içinde doktora sorcam zaten ama tüm gece uyuyamadım bundan dolayı