Yenidilek bu haftalarda istediğiniz gibi uyuyabilirsiniz hiçbir zararı yok. Göbek büyüdükçe zaten üstüne yatamayacaksınız. Sağ sol değişimli uyursunuz. Gece ister istemez sırt üstü t dönülüyor hiç endişe etmeyin bi zararı yok. Bebek büyüdükçe sırt üstü yatmak da size baskı yapacağı için rahat edemeyeceksiniz. Özetle ileri haftalarda nasıl yatacağınızı bilemeyeceksiniz 😊😊 o yüzden şimdi istediğiniz gibi uyuyun bizim yerimize de 😊