Seraykanbur Merhaba, benim beta hcg değerim adetimden 1 gün önce yaptırdım 20,34 çıktı ve ben sağlık ocağına idrar yolu enfeksiyonu var mı diye gittiğimde bu değerleri gösterdim ve bana değer çok düşük dış gebelik olabilir diye diretti. Bende çok tedirgin oldum değerleri benim gibi olan var mı acaba?
Mervezngn Seraykanbur benim ilk değer 11.22 di sonradan hızla yükseldi şimdi 19 haftalık olduk kızımla cok şükür
Beyzadncc Bende adetime 1 hafta varken 30 idf ile öğrendim simdi 23 haftalık oldu canim 😊 2 gün sonra tekrar test yaptır doktoruna danış 😊😊
MMomy Önemli olan değerin düşük olması değil 2 günde kendini 2ye katlaması benimde öyle olmuştu 23de öğrenmiştim ama sonra gün geçtikçe katladı inşallah hayırlısı olur
Damla01 Ben 9.26 ile ogrendim. Onemli olan artisi duzenlimi duzensiz mi ona bakman lazim. Banada sagliksiz gebelik dusurmussun yada dusecek demisti doktor. Cok sukur 28.haftamdayım. kulak asma moralini yuksek tut canm.