Derya66 Kızlar 31 haftalığım 2-3 gündür karnımın altısında ağrı sancı gibi oluyo günde bi kaç kez yürümek imkansız o ağrıyla neden olabilir sizce aynı durumda olan varmı
Ezgiadgzldmr Derya66 canım bende 35 haftalığım 2 haftadır bende de var karnımın üstünde ama acı var ağrı değil de