Nezoik
Bayanlar 32. Haftadayız ve bebeğin başı henüz hiç dönmemiş. Yukarıda duruyor. Doktorum 40.haftaya kadar döner ama o zamana da çocuk çok büyümüş olur doğuramazsın dedi. Bizim bebek normalden büyük biraz. Şu an 2200 gram olmuş. 37. Haftada dönmezse sezeryana alalım dedi. Benim de işime geldi açıkçası zaten normal doğumdan çok korkuyorum gönlüm hep sezeryandan yana. 32 hafta olup benim gibi olan var mı?