Boncuk23 hiç bilmiyorumki canm doktoruna ulaşma şansın yok mu sonuçları göndersen flan bide bunun doğruluk payı çok düşük doktorunz söylemiştir belki o yüzden endişelenme bnce doktor bna aklmzda kalmasın yapalm ama doğruluk payı çok düşük demişti detaylıda da doktor ayrıca inceliyo zaten epey