Cnncagman BaharSefvan Allah Allah Bana da 2 temmuzda sabah aç karna gel dedi oda 18 haftaya tekabul ediyor yanlışlık mı var acaba
Sebahat77 Normalde 20.haftafa yapılıyor bebeği iyice hissedince ben 22 de yaptırdım diğerini de dün 27 haftalıgım yapıldı
Cnncagman deletedmom9494 bi kan testi mi ne varmış ondan dedi sanırım aç gel diye tam net emin değilim 2 hafta sonra doktora gidicem sorucam bakalım ne dicek ona göre vurdurueum
hh35 İlk doz 20. Haftada, ikinci doz bir ay sonra yapılıyor. Sağlık ocağındanki hemşire önceki 1 ay öncesinden bana dediydi, hastaneye kontrole gittiğinde doktoruna sor tek doz mu yoksa iki doz mu olarak yapsınlar diye. Doktorum iki deyince öyle yapıldı aşı.
Gokce_pelit BaharSefvan banada hemşire hep aç gel diyo gittiğimde kan tahlili bakıyolar ondan demiştir sizede