Eygy 5+4 haftalık hamileyim kesemi daha bugün zorla gördüm küçücük sizce normal mi bu doktor bişey demedi gelişimi yavaş gibi
Sevdakyr Eygy canım geç döllenme olabilir o yüzden biraz daha geriden geliyor olabilir. Sorun olsa doktor söylerdi sıkıntı yapma hiç içini rahat tut 😊
Biryabanci1 Eygy Gayet normal canım benim iyi görmüşsün sen ☺️ benim benek kendini göstermedi alttan muayene edildim ☺️
NurdanHakan Eygy çok normal geç döllenme vs değildir çünkü bu haftada ancak görünen bu ama iki hafta içinde ikiye katlayacak gergin büyümeyi ve sanırım 15. Gn sonra doktorun termini vermiştir gittiğinde umarım bebeğini görürsün
Sevdakyr Eygy kötü düşünme canım hamilelikte pozitif düşünmek çok önemli. Keseyi görmüş çok şükür öyle düşün 😊
Biryabanci1 Eygy Benimde ilk gebeliğim ☺️ kese oluştuktan sonra bir sıkıntı olmuyor alttan muayne edilmenin ama merak etme 7 ye girince gidersin o zaman keen net gözüküyor ☺️