Mavkumvoled ben doktorlarından çok memnundum. Serkan bey ve selçuk bey. Bir kadın doktor daha vardı adını hatırlamıyorum o da süper bir doktordu. Bebeğimde gelişim geriliği vardı çok rahatlatıyordu içimi. Beni acil kadın doğumdaki etkiledi. Belli bir haftadan sonra randevu almadan çağırılan yerde ki doktor