Zynp1016 Aynı durum bende de olmuştu bazı hastanelerde tam değer yerine 1000 üstü olarak yazıyor sadece. Endişelenmene gerek yok başka bir hastanede yaptırabilirsin gündüz yaptırırsan daha iyi sonuç alırsın akşama doğru makine kalibrasyonu oldukça düşüyor o yüzden sağlıklı sonuçlar alamayabilirsin. Takibini de tek bir hastanede yaptır her hastanenin değer girdileri farklı çünkü.