Ulubeysmom progestanın yararı olur zararı olmaz ama kanama ciddi bişey bence daha iyi doktora gidin vakit kaybetmeden, ben ilk bebeğimi kanamadan kaybettim, bu 3. gebelik ve çok korkuyorum. Hastanede yatırdı beni doktorum bu sefer, yani çok dikkatli ol sakın iş yapma ve bol sıvı tüket, ben çok serum yedim hastanede ve kanamam bu sayede çok şükür azaldı 🙏🏻