NerminBayramova daha çok erken 7 de anca duyarsın 8-9-10 derken 10 da bi gittim bebek olmuş önceden doktor idrarla gel diyordu arıyorduk küçücük noktadan anlatıyordu bi ara gittim ve bana çok garip geldi bi anda büyümesi oğluşumun ama bazı forumlara denk geliyorum yok kalbini duymadık sıkıntı mı var diye sende o konuda duymazsan kasma kendini