Meralcnbz benim baştan beri aşağıdaydı her kontrol biraz daha çıktı 28 haftada yukarda olduğunu söyledi. Bildiğim kadaroyla 32. Haftaya kadar çıkabiliyor diyolar. Geçirilen doğumlardan dolayı olmuş olabilir. Benim bir erken doğum 4 kürtajım vardı rahim her operasyonda aldığı izlerden dolayı plasentayı yukarı taşıyamıyormuş bazen.