Anneyimmmmm bende cok sorgulamıstım sorgulamayı zirvede bıraktım. Kesenin olustugu dönemden itibaren tarih tuttugumuz için 10 ay ama aslında bebişin olustugu geliştiği dönem 9 ay 10 güne denk geliyor. İlk kese oluyor içinde bebişleri göremiyoruz ya ondan bence😂😂gibi varsyımlarda bulunmustum kendimce😂😂😂