Ezgi1989 23+4 oldum böle bi mide yanması yok akşam yemekten sonra ölüyorum resmen sizde de oldu mu neden oluyor ve nasıl geçiyorrrr🥺😢😢😢😢
Trkmn Ezgi1989 mide yanmasıyla uyanıyorum gece sonra geçmesini bekliyorum uyuyabilmek için😕 2 yastıkla yatıyorum yinede banamısın demiyo😕😕
Ezgi1989 Trkmn kaç haftalıksın ben baktm googleden yazmıyor geçen gece bende aynı şekilde uyandm süt içtim ılık iyi geldi ama bugün çok fenayım bide süt içsem kusacam sanki
Sino Aynen bende ölüyorum😩😩bugün doktorum rennie şurup verdi onun haricinde bana soda iyi geliyo bir de tahin helvasını deneyin hamilelik öncesi de reflüm vardı bana iyi geliyodu umarım faydasın dokunur iyi akşamlar ☺️☺️
Trkmn Ezgi1989 36 haftalığım ama yanma uzun süredir var gaviscon içebilirsin dedi doktorum oda anlık kesiyo yani tekrar yanmasını engelliycek bişey olsa keşke 😕 Sütte içiyorum oda anlık rahatlatıyo tamamen çözüm yok sanırım😞
Sino Ezgi1989 rica ederim ne demek yiyebilirseniz bi kaşık tahin de yiyebilirsiniz oda mide asidini engelliyormuş
Ezgi1989 Fatmaykt o kefirin tadına bikere hamile kalmadan baktm hala ağzıma geliyor nasıl içiyorlar 😷
Mimnak Gaviscon şurup olmadı renin tablet ilaç olarak dogal olarak bir kaç yudum süt , muz ve en güzeli sarı leblebi mide suyunu cektigi için işe yarıyor leblebide
23Zumra Ezgi1989 bana sa oluyor bana soguk sut iyi geliyor hemen geciriyor doktoruna danisarak ic istersen
Ezgi1989 Yaseminozantoprak bende de var demir ilacı kullanıyorum magnezyum da kullanıyorum d vitamini de ama demir ilacı içtigim öğün süt ürünleri tüketmiyorum
23Zumra Yaseminozantoprak bende de cok demir eksiligi var ne yapiyorsun ben ilac ve pekmez aliyorum haftaya yine kan vericem sen ne yiyorsun basimi kaldiramiyorum hala
ozge_yasin_budak Ezgi1989 bu gece içinde soğuk süt ama soğuk olsun yani tabii buz gibi de değil ama ılık derler süt derler ama ılık süt yaramadı bana soğuk süt içince de geçiyor dene istersen