Zuleyhakaan Batikon ile hafif tampon hareketlerle pansuman yaptim.Kendim zarar vermiş olamam zaten doğum sırasında dikiş atilirken baya sorun yaşamistim dikişlerim tutmuyor ,sızinti oluyordu.Dikislerimin cok kotu atildigini farkli dr a muayene olurken ögrenmistim:(