Ckrmtlrcnsb öncelikle kendini hangi dogumda mutlu hissedersen ondan yana ol. İlla yok normal saglikli sezeryan saglksz diye bisey yok. Sadece ilk 3-4 gün zorlugunu cekiyorsun. Sonrasnda normal hayatna devam edebilirsin. Birde tamamen uyuşman gectiginde hemen kalk ve yürüttür kendini. Yatarsan hep yatmak istersin. İlk gazınıda cıkardın mı dogumdan sonra rahatsn☺️Ayaklarını sıcak tutman gerek. Cünkü ayaklardan üsüttün mü kasık agrın oluyor adet sancisi misali. Yemene icmenede dikkat et.Sağlıcakla al bebegini kucagna inşallah🥰sezeryanda sütün gelmeyebilir korkma. Omzunun oraya sıcak nemli havlu koy ya da eve gecince üst ksmna sıcak su tuttur sütün cesme gibi akiyor😊