Merhaba 5+3 haftalık hamileyim hamile oldugumu 1 hafta önce öğrendim bugün keseye bakmak için doktora gittik doktor kesenin asagida oldugunu düşük olabileceğini söyledi progestan yazdı 2 hafta sonra tekrar gel dedi ağlya ağlaya çıktım baska doktora gittik hemen tekrar ultrasona girdim doktor kesenin normal yerde oldugunu söyledi henüz bebeği göremedik 2 hafta sonra hel beneğide kalp sesinide görürürz inşallah dedi diğer doktoru söyledim yazdıgı ilacı kullansand aolur kullanmasanda dedi düşük önleyiciymiş ilaç kullanan varmı kızlar napmalıyım sizce ? İnşallah sağlıklı bir şekilde bebişlerimizi kucagımıza alırız ❤🙏