Pnr_jr Hamilelik sürecimde 49,5 ile başlayan serüvenim 70 lere doğru ilerliyordu 😅. Tek doktorla devam etmek yerine hassas konularda birkaç farklı doktorun görüşünü alıyordum. Diyabet başlangıcı denmiş de olsa yememden kesemeyip 75 e ulaşmıştım bile 38. Hafta sonunda😁😅 Artık doktor kızsa dahi umrumda olmuyordu bu böyleydi ...Bana bu süreçte yardımcı olması için bir ebeyle (@ebe_cavide) de görüşüyordum. Her türlü sorum sonuç olarak cevap buluyordu ve desteğim tamdı. Derken sonlara doğru Tek bir doktor ve hastanede karar kıldım 39. Haftada gittik 🌸ve bebek tamamen hazırdı , Doğum artık başlayabilirdi ancak sancı yoktu🤷♀️ Eve geldik o hepimizin denediği ya da deneyeceği yürüyüş, hurma , pilates hareketlerine ağırlık verdim . 39+1 korkuuunç acılarla sancılarla geçti ve düzensizdi bu sancılar. 32+2 de eşime doktora gidelim birşeyler yanlış dedim kiiiiii gittiğimizde doktor hayretler içinde bebeğin kafasının tekrar yukarı çıktığını ifade etti😭😭😭 o andan itibaren ağlama nöbetleri spinning baby hareketleriyle geçen 3 gün kabus gibiydi ama sonuç değişmedi bebek dönmedi. 39+5 erkenden hastaneye gittik bebek aynı pozisyonda ve büyük ağrılarım vardı. Doktor beklemek isteyip istemediğimi sorduğunda bebeğime kavuşmak istiyorum dedim. (İyi ki de demişim😬😬😬😬) Spinal sezeryan ağrısız sızısız geçti ve öğrendik ki bebeğin baş çevresi zaten bu Doğumun normal olmasına imkan vermeyecekti😱 Kavuşmamız hiç beklediğim şekilde gerçekleşmese de iyi kilerim size önereceklerim var. Bunlar: 1.Kesinlikle bir ebe ya da doula ile anlaşın size bu süreçte doğru yönlendirmeler yapsın. (Ebe_cavide) benim ebem bana göre kardeş gibiydi. 2. Tek doktorla sınırlamayın kendinizi. Özellikle olumsuz bir durum varsa. 3. Sezeryansa kesinlikle tamamen uyutmayın kendinizi , ayılma bölümündeki kadın çığlık çığlığa uyandı ağrıyla ki ben gayet normal bir haldeydim. 4. Güvenmediğiniz hastane ve doktoru son ana kadar reddedebilirsiniz(maddi imkan dahilinde) 🌸🌸Herkese mutlu güzel doğumlar diliyorum🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
Sngrr00 Pnr_jr Merhaba öncelikle hayırlı olsun sağlıkla büyütün 🌼 Bebeği döndürmek için hangi egzersizleri yaptınız ? Atabileceğiniz bir link var mı?