ayserdemmm Kızlar 39. Haftadayım yarım saate bi kasılmam oluyor yaşayan varmı aranızda neden böyle oldu?
ayserdemmm Misskaynak aynen öyle canım sancı olması gerekli yada sancı da yakın belkı oda gelir bilemedim😏
Zuhresule ayserdemmm ben de kasılmayla gittim doğum başlamış gecesi doğurdum canım. Sancı nstde 100 dü hissetmiyodum suni verdiler. 10 dkda 3 kere kasılırsa hastaneye git İlla sancıyı hissetmene gerek yok
2cocuk2kopek ayserdemmm canim agri esigin yuksektir belki sancini hissetmeye bilirsin benim oyle olmsutu .
ayserdemmm Yasemincifci hım doğrudur canım bakalım olmaZsa arıcam doktorumu Pazar kontrolüm var zaten
birdirbir Ben de sancı hissetmiyordum. Oğlum 30 haftalıkken Kasılma var diye doktora gittim. Sancıymış nst de çıktı. Açılma da vardı. 3 gün hastenede yattım. 😯
ayserdemmm birdirbir belkı bendede başlamıştır açılma hiç bilmıyorum ki😏 Pazar kontrolum var çok sıklaşmazsa beklıcem Pazar’a kadar canm
ayserdemmm Minedemir15 düzenli gibiydi canım ama durdu gibi sanki iki saate bi oluyor şimdi sıklasmadı daha