02efeninannesi her doğumun bir zorluğu var ve her bünyenin tepki şekli farklı ama spinal anestezi hemen etki ediyor. Ben rahattım pek sıkıntı yaşamadım tabi ufak tefek dikiş bölgesi ağrıları oldu ama 3. Günümüz baya rahatım bugün bile. Umarım iyi bir doğum geçirirsiniz şimdiden geçmiş olsun 😊