zcnmerve Merhaba arkadaşlar🙋♀️ Sizler cildinizi nasıl temizliyorsunuz, tonik ve temizleme jeli kullanmak sakıncalı diyor bir çok kaynak. Ve güneş kremi olarak önerebileceğiniz bişey var mı?
Doga_deniz zcnmerve solante pigmenta 50 faktör ve yves rocher in ayrı ayrı yüz ve göz için olan toniklerini kullandım 40. Haftadayım bi zararını görmedim 😊
Eagle564 Ben normal rutin cilt temizliğine devam ediyorum. Yani jel tonik hatta geçen hafta cild bakımı bile yaptm neden sakıncalıymış ki
zcnmerve Eagle564 instagramdaki bir uzmanın cilt bakımıyla alakalı yazısını okudum orda yazıyodu. Teşekkür ederim 😌
Eagle564 Bence faktörü yüksek olduğu sürece güneş kremleri de sakıncalı değil çünkü d vitaminine de ihtiyaç var