Yasemincifci Masalseyhan tatlıyla aram çok iyiydi ekşiyi ağzıma sürmedim cinsiyetimiz erkek ama böyle şeylerle cinsiyetin alakası olduguna inanmyrm ben
zynp1512 Masalseyhan hım iştahsız olman çok normal ben o zamanlar kahvaltı bile yapmıyordum eşimin işten dönmesini bekliyordum yemek yemek için biraz zaman sonra kendini durduramaya bilirsin 😄
Masalseyhan Nata97 valla cok guzel anlattin canm insallh aminn hayirlisiyla 😍🙏 kandizligim evet var akdeniz anemisi tasiyciligi var ve kan degerlerim dusuk dediklerini uyguluyacam mutlaka 🙏🙏🤗🤗💕
zynp1512 Masalseyhan bebeğin için endşelenmene gerek yok çünkü şuan senden besleniyor ama yiyebildiklern mutlaka bebeğini beslicek şeyler olsun
Minikkkuzummm Deletedmom143 ayy öyle mi🙄 6-7 haftalıkken yedim öyle.. Şimdi 16 haftalığım. Ödem yapar mı ya