Sinembuse kanal tedavisi ve dolguyu önermedi hamilelikte. Apse çok fazla dedi bende zaten ankarada dayım diş hekimi 1 ay sonra ona gidicem dedim çektirebilirsin ama biz hiçbir zaman dişi çekmekten yana değiliz doğum yapınca tedavinizi olun dedi 🤷🏻♀️