Mervehyx kanaman olmadığı sürece normal ağrılar,ilk haftalar her hamilede yaşanıyor sanırım.bende kasık ağrısı şikayetiyle gitmiştim doktora hamile oldugumu öğrendim ve 8. Haftaya kdr adet olucak gibi ağrılarım oluyordu ama kanamam olmadı hiç şükür şuan 36. Haftadayız🙏Kötü düşünme dinlen ağrın oldukca,bebiş yerini yapıp yerleşince azalır ağrıların👼