Fatmad Bebeğine isim bulamayan bir ben miyim 😂 öğrendiğimizden beri sürekli isim değiştiriyoruz 🙈🙈 Bilgehan Toprak en son ki fikrim, çok uzun diyorlar önerileree açığım Ahlas ismini de çok anlamlı buldum ama söylemi zor mu
[silindi] Tmirz mirzo ne demek ilk defa duyuyorum 🙄😊 Fatmad bilgehan toprak çok uyumlu ama gerçekten çok uzun ilerisini de düşünmek lazım 😊 aklıma Alaz geldi koymak isterseniz fikir olur 🙈
Cankusssssss İki ismi söylenmez uzun olduğu icin bir de ahlas olsa millet be olduğunu anlamaz bir daha söyletir cok gıcık Olursunuz bence herkes toprak der yada toprak in yanına kısa bir isim olursa ikisi de söylenir
melike0411 Benim oğlumun işinde uzun Metehan Yusuf olacak hayırlısıyla sen ikisini de söylersen herkes söyler önemli olan senin ne istediğin
medinenur melike0411 bnde muhammed yusuf koyacam cok uzun geliyor isim bu isimde hosuma gidyr degstrmekte istemiyrm
Tugce1803 melike0411 Gerçekten sen 2 ismini söyle desen de kimse söylemiyor benimde iki ismim var hayatım boyunca anca eziyet oldu okulda arkadaşlar aile arasında🤦♀️En iyisi tek isim🌸
lal82 melike0411 benim oğlumun adı Eren Batu...biz ikisini birlikte kullanıyoruz ama çevremizdeki herkes Eren deyip geçiyor
Gulibik Kemal Demir 😒 Kemal kayinbabamin adi, yanina kendi hitap edecegim bir isim ariyorum. Demir en uygunu gibi.
melike0411 medinenur dedigim gibi sen sürekli iki isimle seslenir konuşursan herkes öyle der sen tek isim secersen çevren de öyle söyler
melike0411 Tugce1803 benim teyzemin torunları muhammed aslan biri de muhammed emin ve biz ikisini de kullanıyoruz okulda da öyle aileye bağlı bence
Hamileanne Dvrmsdaouz ben karşıyım çocuğun rengini belli ettiren isimlere sonra üni yıllarında vs çok sorun yaşıyolar