Haleirem haftamızaynı :) bende salı günü muayene olmuştum bebegin kilosu 3521 di bizimde 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🧿 acıklık yok bizim 🌸🤷🏻♀️😒 pazartesi bidaha bakıcaz dedi kilo aldıysa yine şüşko kızım sezeryan mecbur 🙈 doktorum 3600 den sonrası catı müsait değil demişti nasipse görücez pazartesi günü 🍓