Nerm7n Super yazmissiniz.. 👍🏻 Ben bi spor egitmeni olarak hikayenizi “kiloya ragmen” 🙈 gayet başarılı buldum.😊 Önemli olan sağlık,Ben de şuan 30. Haftadayım ve çatlağım yok baya su içiyorum. Ve bebeginii saglikla buyutun,sira biz de insallah 🤰🏼🙋🏼♀️🌸