Kucukannee Selam hanımlar, göbeğinizde kahramanlik izleriniz oluştu mu? 21. Haftadayım surekli nemlendiriyorum karnımı gunde 2-3 kere, sizler ne durumdasınız?
MelekAnnesi52 Kucukannee 31 haftalığız zeytinyağı sürüyorum 3,4 günde bir karnımı göremiyorum ama eşim çatlama yok diyor 😂
Kocaer Kucukannee bacak yanlarım ve popomda çatlama var karnımda yok 😂 hiç bişeyde sürmedim etmedim 😂 35 haftalık hamileyim ❤️
Kocaer Kucukannee ben hiç dert etmedim vallaha amannnn dedim anne olmak kolay değil izleri kalsın bari diye 😂
Umrnkrhn Kucukannee dert etmeyin bence benim ergenlik dönemin de iç bacaklarda kancanda bacak arkası hatta göğüslerim büyürken bike ince beyaz çatlakların hep oldu. Ama hamilelik döneminde şükür olmadı. Sanirim çok şu içmem ise yaradı diyorum
Kucukannee Umrnkrhn aynen su içmek, duzenli krem ve yağ kullanmak işe yarıyor. Biz de 21+2 yiz ve zaman asla geçmiyor ne zaman dogucak acaba küçük prensim❤️
Umrnkrhn Kucukannee geçmiyor gibi geliyor ama geçiyor bugün kontrolüm vardı 37+2 deyiz doktor bundan sonra heran olabilir dedi. Boşverin tadını çıkartın bol bol sıkıntılı bir gebeliginiz yoksa
Sevdaninmucizesi Kucukannee 29+4§üm şu ana kadar birşey sürmedim henüz çatlak yok ama yavaş yavaş baslcm garantiye almak için nemlendirici süreceğim sadece
tazeanneck Kucukannee hemde ne kahramanlık izleri ama tüm karnım kahramanca çatlaklarla kaplandı😂😂 görseniz dehşete düşersiniz 🤰🏻
Bilgeferhat Kucukannee 35. Haftama kadar mis gibiydi karnım 2 hafta içinde dünya haritası gibi oldu 🤦🏻♀️ mustela aynı sefa kremi kullanıyorum doğumdan sonra aynısefanın yağına başlıcam bacağımdaki çatlakları geçirmişti
tazeanneck Bilgeferhat nasıl bir yağ canım o neden doğumdan sonra başlayacaksın tehlikesi vs mi var geçiriyorsa bende kullanayım çok ihtiyacım var 😂
tazeanneck Kucukannee napıyım ya aynaya bakınca bende dehşete düşüyordum bugünden itibaren kendimi böyle sevmeye karar verdim😂