Benay 10 dk bi sancı yaşıyorum ilk anlar 20 vs idi ama bu 1,2 saat sürüp geçiyor yalancı sancı diye düşünüyorum gitme gereksiniminde bulunmuyorum:/ aslında gitmek hemen hastaneye yönelmek istiyorum ama etrafımda kiler herşeyde hastaneye gidilir mi evde bi dur bekle hemen telaş yapma vs yorumlardan çok sıkıldım:/