Kızlar 37+2 yim akşam üstü lavabodan çıktım 1 dakika içinde sanki hiç gitmemiş altıma kaçırmış gibi oldum sancılarım başladı gelip gelip gidiyor bi ara sızıntı da oldu şuan ağrım geliyo gidiyo ama dayanabiliyorum ilk gebeliğim sizce ne yapmam gerekir kötü bişey yoktur değil mi