Buseecrin Bugün ayrıntılı ultrasona girdim hiç bir şey anlamadım görmedim normal ultrasyonda daha net belli oluyordu bebeğim. Doktor kilolusun zor gözüküyor dedi çok bastırdı görmek için hiç açıklama yapmadı iyimi diye sordum normal dedi bu kadar başınıza geldimi böyle bir şey
ikinciprensimgeliyor Buseecrin Ayrintili ultrasonda zaten net gorunmez bebek.herkes oyle saniyor ama amac doktorun butun organlarini ayrintili incelemesi canim.bebegi net gormek degil yani.benimki de gorunmedi.ama doktor tek tek inceledi.kendi doktoruma gidip 4 boyutlu baktirdim gordum net bi sekilde😄
25agustos Buseecrin aynı biz 😂 kiloyla alakası yok bence 😀 normal usg de nasıl görünüyor madem kilodan
Yusbur Buseecrin ayrıntılı ultrason zaten net görünmüyor canım siyah beyaz görünüyor hatta ben gördüm Ama hiç anlamadım
Eliff45 Buseecrin bugün bende girdim aynı siyah beyaz 20+6 haftalığız kilomuz 400 gr dı el parmaklarını ayaklarını kaburgalarını ve baş çapını inceledi canım çok şükür gayet iyiyiz bi hafta önde gidiyomuş kilosu bile doktor güzel konuştu bizde şükür💙
Buseecrin ikinciprensimgeliyor gerçekten mi bende sanıyorum ki herşeyi net görücez😃 tamam teşekkür ederim yorumunuz için
Buseecrin 25agustos evet bende öyle düşündüm ama baksana net gözükmüyormuş zaten yada biz anlamıyoruz ama doktor anlıyor 😊
Buseecrin Yusbur evet bende göremedim hiç birşey böyle beklemiyordum dedim doktor anladı baktı ama işte bende görmek istediğim işin herhalde biraz saçma geldi 😊
Buseecrin Eliff45 ne güzel canım maşallah açıklama falan yaptıysa güzel bana açıklama yapmadı bi sadece ellerimi görebildim başka hiç birşey görmedim
Nursemomm Buseecrin evet kilonuzda etkilemiş olabilir ama takmayın bence dr görmüştür zaten iyiyse bebiş takılma bide cihazdan cihaza da farkediyor ben özelde 4 boyutlu hem renkli hem detaylı baktırmıştım çok net görmüştük herşeyini hatta doğduğunda aynı usg deki gibiydi
Buseecrin Nursemomm doktor iyi dedi sadece yani öyle bi çok açıklama yalmadı özelde isteğe bağlımı baktırdınız bide kaç haftalık hamilrydiniz renkli de istiyorum bende özele gidicem galiba bu gidişle
Nursemomm Buseecrin devlette çok kötü canm imkanın varsa özele gt 21 haftalıkken girmiştim detaylıya tenklide gösterdi dr cd resim falan verdi
Elisatubis Buseecrin benim doktor ayrıntılıda herşeyini söyledi parmaklarını bile saydı rahmine bile bakıyoruz demişti söylemesi lazım kesin onların cihazları iyi değil
Buseecrin Elisatubis evet bende burda yorumlara baktım o kadar hep anlatmışlar her organı bakılıyormuş diye ama bana anlatmadı belki doktor görmüştür ama bende görmek istiyordum
Eliff45 Buseecrin ben burdaki postlarda gördüm genellikle doktor açıklama yapmıyosa siz sorun diyolardı bende sordum ama doktorda çok güzel ilgilendi sen hiç bişey demedinmi ki
Buseecrin Eliff45 dedim sordum bende iyi dimi bi, sorun yok, dimi falan diye iyi normal yok dedi bana ama bu işte ayakları işte bu parmakları falan filan bekledim yani göremedim.bide birşey