Gozdefiraf bende de var canım özellikle sabahları oluyor. Tansiyonun düşüyor. Eğer hareket halindeysen ne kadar yersen ye şeker yükselse de tansiyon yükselmiypr. Doktora sordum bugün çok kötü olursan iç sadece diye bir ilaç yazdı. Ani kalkış yapma tansiyon şeker dengelenene kadar uzan dinlen muz leblebi ye dedi